Rast značiek Ako rastú a ako nerastú značky Krátkodobý a dlhodobý marketing Spotrebitelia nepovažujú značky za odlišné Spotrebiteľské správanie Ako sa správajú spotrebitelia Cielený vs. sofistikovaný masový marketing Ako na segmentáciu, cielenie a sofistikovaný masový marketing Marketingová stratégia Ako marketingová stratégia ovplyvňuje úspech značky Produkt Ako vyrobiť to, čo značky dokážu predať, a nie predať to, čo dokážu vyrobiť Cenotvorba Ako zvyšovať zisk značky pomocou ceny Integrovaná marketingová komunikácia Ako urobiť značku mentálne dostupnou Ako urobiť značku dištinktívnou Ako by mala vyzerať reklama, aby fungovala Ako vytvoriť kreatívnu ideu reklamnej kampane Ako si zvoliť komunikačné kanály – ich úlohy, efektivita, ziskovosť a kvalita Distribúcia Ako urobiť značku fyzicky dostupnou Ako na distribučné kanály Marketingové metriky Podstatné marketingové metriky